Jak probíhá
spolupráce
Branding, neboli vizuální identita vaší značky, je trvalá hodnota. Musí působit jednotně a esteticky, tak aby váš brand každý poznal z dálky i bez loga. Jeho vytvoření je proto komplexní proces, který vyžaduje odpovídající péči, vhled do problematiky vašeho oboru a seznámení se s vaším podnikáním.
Účelem vizuální identity je podpořit váš business zvýšením důvěryhodnosti vaší značky. Potenciální noví klienti vás budou často hodnotit podle prvního dojmu. Ve stávajících zákaznících zase zintenzivníte pocit solidního obchodního partnera.
1 / Konzultace
Nejdříve s vámi zkonzultuji potřeby vašeho businessu pro určení rozsahu prací a vytvoření cenové nabídky.
2 / Analýza
Druhým krokem je analýza tržního prostředí ve vašem oboru a vyhodnocení postupu.
3 / Návrh
Na základě dat z analýzy vytvořím grafické návrhy, které s vámi dále konzultuji při osobních prezentacích.
4 / Výstup
Výstupem je tzv. grafický manuál, definující pravidla pro používání grafiky. Podle nich se budeme řídit při realizaci marketingových materiálů.
Na první schůzce vám ještě nedokážu odpovědět na to, kolik vás bude nový brand nebo redesign stát. Ceny jsou individuální, protože se odvíjí od konkrétních potřeb vašeho businessu.
Abych dokázal určit rozsah prací na vizuální identitě a její cenu, potřebuji nejdříve pochopit vaše podnikání.
Méně komplexní grafické služby vám dokážu předběžně nacenit do 48 hodin od zadání poptávky v hodinové sazbě 690 Kč (nejsem plátce DPH).
Samotná realizace vizuální identity může trvat i několik měsíců než je připravena ke zveřejnění.
Potřebujete vlastní vizuální identitu? Ozvěte se...
